6 mar 2012

Dos puntos a la basoria. 1860 München 1 - 1 FC Sankt Pauli

Depués de lluchar tol partíu y ser superior al rival, nel minutu 87 un fallu en defensa fizo que s'escaparen dos  puntos perimportantes pa nun perder el tren del ascensu.

1860 Munchën. Kiraly; Buck, Schindler, Aygün, Rukavina; Aigner, Bulow (80' Benjamín), Bierofka (77' Maier), Rakic (66' Nicu); Volland, Lauth.


FC St Pauli: Pliquett; Volz, Zambrano, Thorandt, Schachten (44' Rothenbach); Funk, Daube; Schindler, Kruse (89' Takyi), Bruns; Silskovic.


Entamaba'l partíu, como ye vezu lxs hinches del St Pauli sintíeronse más, pese los casi 800 kilómetros ente München y Hamburgo.

El FC St Pauli anque tímidamente foi a presionar arriba dende'l minutu 1, ensin embargu lo atrás qu'esperaben los defenses fizo qu'hubiera munchu espaciu qu'aprovecharen los centrocampistes de Baviera pa facese col balón mentantes los primeros 15-20 minutos. Pasaos estos primeros minutos, y tres dalguna oacasión clara pa los locales, el Sankt Pauli fízose col balón, tamién gracies a la inesistente defensa de la primera llínia del München. Con esto nel minutu 32 llegaría nuna contra buena de Sliskovic un claru penalti que tresformaría Bruns -tando a piques de paralu'l porteru-. Tres d'ello un claru dominiu del equipu visitante que siempres que facía combinar el balón pel suelu creyaba peligru. Con ello, y la lesión de Schachten llegose al descansu.

La segunda parte entamó bien asemeyada a como finare la primera, col balón pal Sankt Pauli, anque'l 1860 avisaba de semes en cuandu. Anque sin tener tampocu  munches ocasiones clares, el FC Sankt Pauli nun acaba de matar el partíu, lo que predecía un sofrir al final. Con ello los minutos finales, como se veía, ensin tener el partíu zarráu fizo qu'un erru ente Funk y Pliquett acabara na rede nel minutu 87 per mediu Volland. Nun me paeció rialmente un mal partíu, pero por supuestu que sí me paeció un mui mal resultáu.

*En castellano, por si alguien quiere coger el pequeño resúmen:



Después de luchar todo el partido y ser superior al rival, en el minuto 87 un fallo en defensa ha hecho que se escaparan dos puntos importantísimos para no perder el tren del ascenso.
1860 Munchën. Kiraly; Buck, Schindler, Aygün, Rukavina; Aigner, Bulow (80' Benjamín), Bierofka (77' Maier), Rakic (66' Nicu); Volland, Lauth.
FC St Pauli: Pliquett; Volz, Zambrano, Thorandt, Schachten (44' Rothenbach); Funk, Daube; Schindler, Kruse (89' Takyi), Bruns; Silskovic.
Empezaba el partido, como es costumbre lxs hinchas del St Pauli se oyeron más, a pesar de los casi 800 kilómetros entre München y Hamburgo.
El FC St Pauli aunque tímidamente ha salido a presionar arriba desde el minuto 1, sin embargo lo atrás que esperaban los defensas ha hecho que hubiera mucho espacio que lo aprovecharon los centrocampistas de Baviera para hacerse con el balón durante los primeros 15-20 minutos. Pasados estos primeros minutos, y tras alguna ocasión clara para los locales, el Sankt Pauli se ha hecho con el balón, también gracias a la inexistente defensa de la primera linea del München. Con esto en el minuto 32 llegaría en una contra buena de Sliskovic un claro penalti que transformaría Bruns -estando a punto de pararlo el portero-. Tras ello un claro dominio del equipo visitante que siempre que hacía combinar el balón por el suelo creaba peligro. Con ello, y la lesión de Schachten se llegó al descanso.
La segunda parte comenzaba bien asemejada a como la acababa la primera, con el balón para el Sankt Pauli, aunque el 1860 avisaba de vez en cuando. Aunque sin tener tampoco  muchas ocasiones claras, el FC Sankt Pauli no acababa de matar el partido, lo que predecía un sufrir al final. Con ello los minutos finales, como se veía, sin tener el partido cerrado ha hecho que un error entre Funk y Pliquett acabase en la red en el minuto 87 por medio de Volland. No me ha parecido realmente un mal partido, pero por supuesto que sí me ha parecido un muy mal resultado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario